sandraebba

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Ny header!!! (o va jag gjorde ida...

Av sandra holmberg - 8 januari 2011 22:16

  hejsan!!! ( det e ebba som skriver  )

ja nu ska jag berätta vad jag gjorde idag.... (ganska långtråkig historia kanske men har inget annat att skriva om...)

men först ska jag tacka emma som har fixat min o sandras header!!! tänk att nån e så snäll som fixar det åt en... inte för att jag vet men de verkar rätt svårt.... men ialla fall.

bianca o jag var hemma hos mig en stund och sedan gick vi ut och klättrade på vårt garagetak... men efter en stund tröttnade vi och försökte att övertala tuva(min lillasyster på sju år) att vara ensam hemma i tio min... tills mamma o pappa kom hem...

det gick på fem min o sen gick vi och åkte pulka med hilda!!! de va kul!

och sedan så gick jag hem...

 

 

synd att lovet snart e slut... lite deprimerande faktist... aja. om redan 8 veckor e se ju sportliv o sen e de 8 veckor till påsk o sen e de london resa o allt möjligt därtill!!! 

 

 

/ ebba 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra holmberg - 19 mars 2011 14:47

HEJSAN SVEJSAN   Sandra här!!!   igår va Ebba, BIbbi och hilda hemma hos mig!!! vi hade jättekul   Först bakade vi hallonmuffins med vitchoklad MUMSIGT   sen hade vi nån salong där vi fixade varandra. Vi målade naglarna, sminkade oss och satte up...

Av sandra holmberg - 9 mars 2011 17:08

nuär jag (ebba) hemma hos sandra, och vi ska kanske öva till provet, vi har bakat och ätit nutella...  är det nån som har sett åsanisse??? den är verkligen kul, jag såg den i fredags, och den va bra, men handlingen är lite comlicerad... kanske inte f...

Av sandra holmberg - 8 mars 2011 20:39

ohh, jag blir så irriterad, jag skriver ett långt innläg, och så just som jag ska lägga in det, behöver windows starta om... aja, så e de men ny skriver jag om de :P ida gick ja i skolan, sen va jag me clesan (cleo) och vi pluggade till provet, sen...

Av sandra holmberg - 5 mars 2011 10:48

ja, nu e de sportlov, eller det har varit rätt länge nu, men jag har gjort rätt mycket... jag har vart i sälen, jag var där tills i tisdags, nu är vi här, i gävle, hos mormor o morfar, vi har badat, åkt längdskidor, och gått på bio, mm det har vari...

Av sandra holmberg - 4 mars 2011 19:30

ida har ja varit och bowlat   det gick ganska bra. pappa vann   men ja kom tvåa   sen har ja typ inte gjort nåt mer. ja har bara varit hemma. det här e typ mitt första inlägg och det får bli ett kort      //Sandra    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

har du haft ett roligt sportlov????
 Absolut bästa lovet ever
 Jaaa
 asså ibland
 Näää
 Sämsta lovet ever

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

länkar

nåra andra bloggar :P


Ovido - Quiz & Flashcards